VISITA DELS USUARIS DEL CENTRE DE DIA PERE MATA DE TARRAGONA

El passat 5 de febrer els alumnes d’Arts Escèniques de l’Institut Mediterrània van rebre un grup d’usuaris del Centre de Dia Pere Mata de Tarragona, als quals van impartir  unes classes particulars de tècniques teatrals, actuant com a professors (i ho van fer molt bé, per cert). En acabat els visitants ens van parlar obertament de les malalties mentals que patien, en un ambient distès, i d’aquesta manera, tots vam aprendre coses sobre les seves experiències personals amb la malaltia mental. La intenció dels alumnes d’Arts Escèniques es crear una obra dramàtica on es puguin expressar les diferents cares de la malaltia mental, per tal de representar-la el dia 14 d’abril al Teatre Àngel Guimerà, en el marc del Festival de Teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès. Per tal de culminar el projecte, els alumnes aniran fins al centre de dia aquest mes de març, per tal d’ensenyar als nostres nous amics que ens han inspirat els seus testimonis, i per què ens diguin, amb esperit crític, que els semblen les nostres creacions.

Podem veure més fotografies en aquest àlbum.