Visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya

El passat divendres els alumnes de segon de batxillerat d’Humanitats i ciències socials van fer una sortida al Museu Nacional d’Art de Catalunya de Barcelona per veure in situ algunes de les obres estudiades durant aquest curs en l’assignatura d’història de l’art.

Els alumnes van participar de forma activa en una visita guiada per una experta del museu del MNAC durant dues hores. Van veure de forma comprensible les obres més significatives de l’art romànic, gòtic i modern. Les explicacions van complementar tot el que havien estudiat a classe i segur que els serà d’utilitat de cara a les proves de selectivitat de juny.

A part de la visita al museu també es va aprofitar el matí per visitar la basílica de Santa Maria del Mar i l’escultura “dona i ocell” de Joan Miró situada a l’antic escorxador.

Teniu aquí accés a l’àlbum de fotografies.