Visita a l’Ajuntament del Vendrell

L’alumnat de 1r de batxillerat que cursa la matèria de Ciutadania, Política i Dret va fer una visita a l’Ajuntament del Vendrell. Primer de tot es va reunir amb l’alcalde Kenneth Martínez, van fer-li preguntes i van poder aclarir alguns dubtes. Després es van entrevistar amb el Cap de l’oposició de SOM-ERC Alfonso Gonzàlez i la regidora de Fem Mar Vàzquez, amb els que també van parlar sobre el funcionament de l’Ajuntament i temes d’interès dels alumnes.

Un dels àmbits que treballa l’alumnat en aquesta matèria optativa està centrat en la política, s’ocupa d’analitzar les diferents formes d’organització de la societat i les formes de govern, posant el focus en l’organització territorial de l’Estat i, de manera especial, de les institucions de govern de Catalunya; el sistema electoral, la participació política i el sistema de partits polítics, i les polítiques públiques i l’agenda política.

En aquest enllaç podeu veure més imatges d’aquesta visita.