Taller d’estructures

Els alumnes de 2n d’ESO han experimentat amb les condicions de resistència i rigidesa de les estructures amb un concurs a la classe. Havien de fer l’estructura més alta que poguessin en 15 minuts amb espaguetis i llaminadures de núvols. El grup guanyador tenia un premi i si superaven  l’estructura de la professora un altre premi molt desitjat. Malauradament, cap grup ha superat la torre de la professora, potser la pròxima vegada els alumnes sí que superaran al professor, però realment s’ho han posat realment difícil. Aquesta experiència ha sigut molt divertida i alhora hem entès la teoria de forma pràctica. Per això continuarem amb activitats gamificades dintre del tema per aprendre l’última condició els propers dies.

Us animem a veure l‘àlbum de fotografies.

Marta Arana Bermúdez

Departament Científic Tecnològic