Sant Jordi 2023 – Jo també sóc artista

Avui dilluns hem celebrat la diada de Sant Jordi al centre.  Per començar hem tingut un esbarjo distret amb la desfilada de la Batukada, el concert de la Coral i l’actuació musical del nostre guitarrista Ivan Tello.

Després per nivells hem fet diferents tallers relacionats amb la diada, a 1r d’ESO hem fet una màscara d’un drac, a 2n hem elaborat escuts medievals, a 3r hem fet composicions digitals amb dedicatòries als refugiats i a 4t hem creat un cartell Picassià amb un poema en català.

La novetat  d’enguany  ha estat la que podria ser la primera Exposició d’art dels nostres alumnes que hem anomenat Jo també sóc artista.
Aprofitant el gran talent, en aquest cas, de la Gala Salinas de 2n de l’ESO, hem muntat una no tan petita exposició de les seves pintures, plenes de personatges que bé semblen sortits del còmic d’un gran il·lustrador.
Cal mirar a pleret, lentament, cadascun d’ells, ja que estan plens de detalls. Però, el que més ha cridat l’atenció a qui ha visitat l’exposició ha estat la manera tan realista com la Gala reflecteix les emocions en la cara dels seus personatges.

Esperem que aquest any sigui el primer de les moltes descobertes artístiques dels nostres alumnes!

En definitiva, ha estat un matí de lletres, roses i art!

Us animem a veure l’àlbum de fotografies.