Proves Cangur 2023

El passat dijous 16 de març vam celebrar les Proves Cangur 2023 a l´Institut, en les que hi van poder participar alumnes dels quatre cursos d´ESO.

Les proves Cangur és un concurs de Matemàtiques que s´organitza el mateix dia en tots els centres de Catalunya, així com en més de 30 països, amb l´objectiu d´acostar les matemàtiques entre els més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes, posant a prova competències que són una combinació entre les matemàtiques i la lògica.

La prova consisteix en un test de 30 preguntes tipus test que s´han de realitzar en 75 minuts, en el que suposa un repte personal pels diferents nivells de dificultat.

Els nostres alumnes van poder gaudir d´una activitat competencial i lúdica que va contribuir de forma molt satisfactòria a fomentar la seva motivació i esperit de superació.