Projecte La Pubertat

A 2n d’ESO hem acabat el projecte La Pubertat un pas endavant, us deixem algunes reflexions del mateix alumnat i els enllaços a alguns dels curts que han elaborat.

Curt 2n A: L’Amistat és per sempre (Mar Montalban, Saray Lachica, Noa Sierra, Martina Rubiano, Aitana Díaz)

Curt 2n C: La curta vida d’en Gabriel (Carla Martín, Daniel Obregon, Nada Gadoura, Valeria Villegas)

Curt 2n D: El meu destí (Sara Rodríguez, Gala Salinas, Irene Peña, Judith Seguí, Lyad Bakali)

Alba Méndez Valderey:

Durant el primer trimestre i part del segon els alumnes de 2n hem fet un projecte sobre la pubertat, que parla sobre diferents aspectes que son part de l’adolescència. També hem tingut l’oportunitat d’aprendre més sobre nosaltres mateixos amb activitats, i finalment un encàrrec: un curtmetratge sobre el tema.

Marina de la Cruz Cuenca:

El projecte de “La pubertat un pas endavant” ja ha acabat. Durant el projecte hem estat aprenent sobre tot el procés de l’adolescència juntament amb l’encàrrec, un curtmetratge sobre un tema del projecte. Crec que ha estat bé el projecte, ja que aprenem més dels canvis del procés en els quals estem.

Sara Rodríguez Herrero:

Durant aquests trimestres hem estat fent el projecte “La pubertat un pas endavant”. En aquest projecte hem estat parlant sobre els nostres canvis, tant físics com socials. Hem estat fent diferents activitats, com la creació i filmació d’un curtmetratge. Crec que ha estat un projecte bastant dinàmic i interessant.