Preselecció per al XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest dimarts hem encetat la setmana de la millor manera: després d’uns dies de deliberació, per a escollir els millors lectors que representaran al nostre centre en el Concurs de Lectura en Veu Alta, per fi els ho hem pogut comunicar.
En aquesta nova edició hem comptat amb una gran participació per part nostre alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO, sense oblidar una alumna de l’Aula d’acollida. En total, 73 alumnes que han posat ganes i il·lusió en participar al nostre ja emblemàtic certamen.
Com cada any, ens presentem a les categories: Corsaris (1r i 2n d’ESO), Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO) i, per segon any consecutiu, Timoners (1r i 2n d’ESO, Aula d’acollida).
I qui ens han deixat amb la boca oberta són: l’Arnau Ruiz (en la categoria de Corsaris; suplent Magí Mestre); la Gemma Ruiz, Cèlia Mestre i Íngrid Merino (Tropa de corsaris; suplent Dídac Guardiola); Bianca Santucho (Timoners, Aula d’acollida).
Agraïm, com sempre, la participació de tots els alumnes, que ho van fer tan bé i que fan difícil la decisió del jurat del Departament de Llengües del nostre centre.

Bona feina nois i noies!