POESIA VISUAL A L’AULA D’ACOLLIDA I CREACIÓ LITERÀRIA

Amb motiu del dia de la poesia, que va tenir lloc el passat 21 de març, l’alumnat de 1r de Batxillerat de Creació literària conjuntament amb l’alumnat de l’aula d’acollida ha confeccionat un conjunt de cal·ligrames i poemes visuals.
Alguns dels poemes han sigut escrits per l’alumnat de Batxillerat i, partir d’ells, els de l’aula d’acollida han elaborat els cal·ligrames.
Ha sigut una experiència molt enriquidora i creativa, en la qual ens hem apropat més a la poesia catalana i a l’escriptura com a eina d’expressió de les emocions.