L’alumnat de Cultura Clàssica i Llatí celebren les Saturnalia

Aquests dies, l’alumnat de Cultura clàssica i de Llatí han participat de les Saturnalia, una festivitat que se celebrava a l’antiga Roma entre el 17 i 24 de desembre, dedicada al déu Saturn. Durant aquestes festivitats, s’hi feien banquets i intercanvi de regals.

L’alumnat ha pogut comparar les dues tradicions, les Saturnalia i el Nadal, per veure d’on provenen els nostres costums. Després han escrit unes postals en llatí felicitant el Nadal i han fet una “bulla” d’agilla, un amulet que se’ls posava als nens petits. A l’interior han escrit un desig per al 2023.