La Plaça del Diamant

Aquest passat divendres 1 de desembre els alumnes de 1r i 2n de batxillerat han anat al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell a veure una versió adaptada de l’obra “La Plaça del Diamant” de Mercè Rodoreda. La posada en escena, a càrrec de la companyia Mea Culpa, ha estat molt dinàmica i fresca, cosa que ha agradat al públic juvenil. Sense alterar l’argument original, hi ha hagut moments per l’improvisació i les riallades, en què els nois i noies han participat més activament a l’obra. Finalment, s’ha fet un col·loqui amb els intèrprets. En definitiva, ha estat una bona manera d’acostar aquest clàssic de la literatura catalana a l’alumnat vendrellenc.