FINALISTA XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta

Per fi ha arribat el dia que tant esperàvem! Tant els participants com els professors d’aquest centre vam marxar de vacances de Setmana Santa molt nerviosos, amb ganes de saber el resultat de la selecció dels nostres candidats.

Han estat uns dies de vigilància constant al correu electrònic en busca de noves i bones notícies, ja que estàvem segurs que els nostres candidats estaven entre els millors de tots els participants.

I SÍIIII!!, aquest cop la nostra alumna GEMMA RUIZ de 2n, en la categoria de «Corsaris», ha estat la seleccionada!

La nostra enhorabona a la Gemma, s’ho mereix!

Finalment, donar les gràcies a tots els altres participants que, amb tota la il·lusió, s’han presentat. Animem, com sempre a tot els alumnes a participar l’any vinent en la propera edició, ja que és una experiència molt enriquidora i gratificant per a tots.

Bona feina Gemma, bona feina nois i noies!