Els valors de l’esport als PFI

El passat 6 de febrer i vinculat al projecte “els valors de l’esport als PFI”, els diferents PFI de Garraf i Penedès van participar en les xerrades esportives per part de: Pep Marí (psicòleg esportiu), José Coronado (tennista profesional) i Débora Gálvez (ex ciclista profesional catalana).
Durant la trobada es van tractar temes sobre la superació personal, el treball en equip, l’esforç i la humilitat, entre d’altres conceptes essencials per l’aprenentatge significatiu del nostre alumnat.
Al finalitzar, es va fer torn obert de preguntes i l’alumnat va poder ampliar la informació rebuda i resoldre dubtes.
Tot un èxit de participació, ja què l’auditori del Tívoli del Vendrell estava ple i molt interessant les intervencions dels 3 ponents.