Els alumnes de 1r d’ESO es converteixen en pintors tècnics!

Aquestes darreres setmanes, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat en un repte emocionant a la matèria de Tecnologia 1: esdevenir tècnics d’una empresa de pintures esportives, “Pintors Mediterrània”. La seva tasca consistia a planificar la pintura de les línies d’una nova pista de bàsquet, prenent com a model la pista de l’institut.

En equips, van mesurar i dibuixar un croquis amb les dimensions de la meitat de la pista, ja que són simètriques, i després van dissenyar un plànol acotat a escala 1:100. Aquesta experiència no només els ha permès aprendre sobre tècniques de representació gràfica i treball en equip, sinó també entendre la importància del detall i la precisió en tasques professionals.

Agraïm la bona col·laboració dels docents d’Educació Física en deixar-nos ocupar aquest espai de les pistes poliesportives.

Un gran treball que ha convertit la teoria en una experiència pràctica i enriquidora!!!

Podeu veure més imatges de l’activitat en aquest enllaç. 

Share