Després d’un any d’interrupció, el projecte sobre la pubertat de 2n d’ESO acaba novament amb el festival de curtmetratges en format presencial

El divendres 11 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Mediterrània va culminar el projecte sobre la pubertat, que els ha tingut ocupats durant el primer quadrimestre del curs 21-22, amb la celebració del tercer festival de curtmetratges.

El curs passat, a causa de la covid, el festival es va haver de realitzar en línia. Aquest curs, tot i haver-lo d’ajornar i d’haver hagut de superar nombroses dificultats d’organització a causa de la 6a onada de la pandèmia, l’acte va poder tenir lloc de manera presencial a l’auditori del Tívoli.

Aquest espai és ideal per a la realització del festival perquè tant els seus espais interiors i exteriors com tècnicament posa a la nostra disposició tots els elements que requereix el festival. En aquest sentit, des del centre, volem donar les gràcies d’una manera especial a David Merino, tècnic de l’auditori, que ens acull sempre amb calma i infinita paciència, ens permet col·laborar en la part tècnica del festival i soluciona tots els problemes que li plantegem.

Així mateix, volem agrair la presència al festival de Francesc Nieto, tècnic d’educació de l’ajuntament del Vendrell, i de Kenneth Martínez, l’alcalde del Vendrell, que molt amablement es va avenir a donar el tret de sortida del festival des de l’escenari.

Per nosaltres també és molt important la presència de la televisió del Vendrell, ja que les entrevistes que fan als alumnes i les alumnes arrodoneixen el festival i, d’aquesta manera, s’adonen de la repercussió de la feina que han dut a terme.

Us deixem aquí l’enllaç de la notícia que es va emetre divendres sobre el festival a la nostra televisió local. Un resum prou il·lustratiu del projecte i del festival.

Enllaços carpetes fotografies festival:

Fotografies professors

Photocall Laila