Concert Escola La Parellada i Institut Mediterrània

Avui hem omplert els carrers del Vendrell de ritme. A les 11:30 els alumnes de la banda de música de l’escola la Parellada, juntament amb la batucada i el grup de flautes de l’Institut Mediterrània han ofert un concert a la plaça nova. Els assistents han pogut gaudir de diferents composicions musicals amb instruments de vent, amb timbals, cants i també de hi ha hagut peces de percussió corporal.

Ha estat un plaer compartir amb l’escola de Santa Oliva aquesta jornada musical, moltes gràcies per la vostra col·laboració i esperem repetir, ja que ha estat tot un èxit.

Us animem a veure aquest àlbum de fotografies i vídeos.