4a jornada de recreació històrica de l’Institut Mediterrània

El divendres 2 de juny els alumnes de 2n d’ESO del nostre centre van dur a terme la recreació històrica que clou el projecte Un dia a l’edat mitjana del curs 2022-2023. Aquesta va ser la 4a edició de la recreació i volem aprofitar l’ocasió per donar les gràcies a totes les persones i entitats que any rere any ens han donat el seu suport i l’han fet possible.

Estem molt agraïts amb l’Ajuntament de Santa Oliva i especialment a la Mònica Mayor, que cada any atén amb paciència infinita totes les nostres peticions. Volem fer una menció a part pels membres de l’ADHSO de Santa Oliva, les fotografies dels quals acompanyen aquest escrit.

Donem les gràcies a l’Escola la Parellada, que sempre s’ha implicat i ens ha acompanyat en totes les representacions, de la mateixa manera que ho ha fet la RTV del Vendrell. I no ens volem descuidar persones com la Montserrat Boada i l’Òscar Soler, que van ser a la gènesi del projecte.

Tenim clar que no ho hauríem pogut fer sense els alumnes que cada any s’han implicat i han tirat endavant la recreació ni sense els professors que amb el seu esforç i generositat l’han fet possible. En aquest sentit, hem de mencionar l’ajut desinteressat del professor de música Santiago Perales, l’ajut del qual ha donat un impuls molt important a la recreació.

Accés a la Carpeta fotografies ADHSO.