3a Recreació històrica: Santa Oliva fa 1000 anys

El divendres 27 de maig, al poble de Santa Oliva, els alumnes de 2n d’ESO van fer la 3a Recreació Històrica: Santa Oliva fa 1000 anys. Amb aquestes representacions teatrals els alumnes han dut a terme la tasca final del projecte Un dia a l’alta edat mitjana, en què han estat treballant el darrer quadrimestre.

La recreació escenifica alguns dels episodis més significatius de la història medieval de Santa Oliva. El Monestir, l’església i el castell de Santa Oliva han estat alguns dels escenaris que hem utilitzat.

Com cada any els alumnes de 5è i 6è de l’Escola La Parellada i alguns familiars han vingut a presenciar l’activitat, que ha estat molt gratificant i educativa per tots, a més, ha estat un plaer poder-la realitzar sense mascaretes.

Us animen a veure les imatges que recullen aquest dia tan emotiu: Imatges