ESPAI DE L’ESTUDIANT DE VALLS I FIRA DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DEL BAIX PENEDÈS

Aquests últims dies hem estat treballant l’orientació acadèmica i professional amb els alumnes de 4t d’ESO, Batxillerat i PFI atès que estan a punt d’emprendre una nova etapa formativa i han d’escollir la seva trajectòria educativa de cara al curs vinent. Així doncs, divendres 10 de març els alumnes de 4t d’ESO van anar a la 23a edició de l’Espai de l’Estudiant de Valls que recull tota l’oferta educativa, universitària i de cicles formatius on vam poder recollir informació sobre els estudis postobligatoris que s’ofereixen al Camp de Tarragona.

A més a més, dimecres 15 de març també van assistir a la Fira de la Formació Professional del Baix Penedès que es va dur a terme a l’Alberg de Santa Maria del Mar de Sant Salvador junt amb l’alumnat de PFI i de 1r de Batxillerat.  Aquesta fira té com a objectiu difondre l’oferta formativa comarcal, tant la reglada impartida pels centres de secundària, com la no reglada que s’ofereix des dels serveis d’ocupació de la comarca.  Els nostres alumnes del PFI d’Auxiliar d’Activitats Esportives tenien un estand per informar els visitants de la Fira sobre aquests estudis i, a més a més, van organitzat activitats esportives durant el matí per dinamitzar l’activitat. En definitiva, tant l’Espai de l’Estudiant de Valls com la Fira de la Formació Professional han estat un aparador d’oportunitats educatives per als nostres joves que estan a punt d’acabar una etapa tan important en les seves vides i desitgen continuar o ampliar els seus estudis.