Programació amb SNAP

Com a feina per acomiadar el tercer trimestre a l’optativa de 4t d’informàtica, el grup 3 hem editat un vídeo amb les tasques que hem treballat de programació amb l’SNAP. Es tracta d’un sistema de programació per blocs molt intuïtiu, que hem treballat de forma autònoma. És a dir, els alumnes han consolidat la competència d’aprendre a aprendre millorant la seva autonomia: visualitzen uns tutorials i desenvolupen els programes. Si tenien alguna dificultat per fer-ho sols, consultaven la professora. Al començament es feien un embolic, i els costava enfrontar-se al repte; però, com es pot veure als vídeos següents, l’experiència ha estat motivadora i gratificant, alhora que podien ser creatius.

Aprofito per acomiadar-me dels alumnes d’aquesta classe, on he passat molts bons moments, i animar més alumnes a aprendre no només programació, sinó totes les unitats d’informàtica que hem après, tan importants a la societat actual.

Tot seguit, us deixem els vídeos.

Marta Arana