SANT JORDI 2017 UN DIA EXCEPCIONAL

Avui ha estat un dia realment inolvidable!

Per celebrar la festa de Sant Jordi, hem realitzat múltiples activitats i tallers que han estat d’allò més interessants: una jornada gastronòmica com cada curs escolar, tallers de roses i de cal·ligrafa, manualitats, activitats esportives, dansa, grafittis, escacs, concursos, balls, cançons, etc. Fins i tot, hem comptat amb la col·laboració de La Factoria i de Joventut El Vendrell.

En aquest primer àlbum trobareu una galeria fotogràfica que recull les emocions que hem viscut tots plegats.

Gràcies a tots els docents i alumnes que han fet possible que aquest dia sigui realment màgic per a tots nosaltres!!!

Un desitgem a tots els membres de la comunitat educativa alumnes, pares, docents, PAS i agents externs un fantàstic Sant Jordi 2017!