Preinscripció ESO

Pots consultar més informació als següents enllaços:

Centres i ensenyaments adscrits a l’Institut Maremar:

• 08020723 Escola Ocata (El Masnou)
    • 08038031 Escola Rosa Sensat (El Masnou)
    • 08039604 Escola Francesc Ferrer i Guàrdia (El Masnou)
    • 08043930 Escola Marinada (El Masnou)

Consulta a la web

La sol·licitud d’admissió es presenta en línia.
Amb la sol·licitud, a més de la documentació identificativa que correspongui, cal adjuntar la documentació justificativa de la situació exposada per demanar plaça.
La comissió de garanties d’admissió del territori de residència s’encarrega d’analitzar la sol·licitud i determina el centre d’assignació, tenint en compte la disponibilitat de llocs escolars, les preferències de la família, l’equilibri en la distribució de l’alumnat i la proporció màxima d’alumnat amb necessitats educatives específiques que s’hagi determinat per als centres educatius de la zona.

Aquesta sol·licitud només s’atén si la família acredita algun dels supòsits següents:

• Es tracta d’alumnat no escolaritzat a Catalunya.
    • S’ha produït un canvi de residència a un altre municipi o districte, en el cas de Barcelona.
    • Hi ha la conveniència d’un canvi de centre motivat per actes de violència de gènere o d’assetjament escolar.
    • Es tracta d’un canvi de centre a conseqüència de la imposició d’una sanció disciplinària, que consisteix en la inhabilitació definitiva per cursar estudis al centre.
    • Està motivat per l’inici d’una mesura d’acolliment.