Tramitació del títol

Bonificació del 50% de l’import *
  • Famílies nombroses categoria especial
  • Persones amb discapacitat igual o superior al 33%
  • Infants o adolescents en acolliment familiar
  • Víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills)
Exempció del 100% del pagament *

*Cal presentar la documentació corresponent

Els preus venen marcats pel Departament d’Ensenyament, veure aquí taxes i les exempcions i bonificacions

Com se sol·licita?

TÍTOL D’ESO
L’expedició del títol és gratuïta, per tant, no s’ha de pagar taxa.

A final de curs a tots els alumnes que han obtingut el Graduat de l’ESO, Secretaria inicia tots els tràmits necessaris per a la sol·licitud del títol.

Es donarà a l’alumne/a el resguard del títol (al juny o setembre segons sigui el cas), que farà les funcions de títol fins que es faci la tramesa del títol imprès al centre i, a posteriori, el centre comuniqui a les famílies que poden passar, amb el resguard, a recollir-lo al centre. Normalment, passen 2 anys des de la seva tramitació.

TÍTOL DE BATXILLERAT I CICLES
Pas 1. Demana el teu títol a la Secretaria omplint aquest formulari de sol·licitud de títol acadèmic i professional. T’enviarem un resguard del pagament de la taxa corresponent (resguard del títol).

Pas 2. Pagada la taxa. La pots pagar a qualsevol caixer de La Caixa o via telemàtica a través d’aquest enllaç (tant clients com no clients amb una targeta de dèbit o crèdit) Caixabank
Tingues en compte que el pagament de les taxes té data de caducitat i si no el fas hauràs de demanar un altre a la Secretaria).

Pas 3. Una vegada s’ha pagat la taxa, ÉS IMPRESCINDIBLE que portis a Secretaria la següent documentació (veuràs que és un tràmit que no cal fer personalment, el pot fer una altra persona en nom teu. Això sí, en horari de Secretaria.

• El resguard del pagament (l’imprès que t’hem enviat i has fet servir per fer el pagament)
  • Comprovant de pagament

Pas 4. Resguard del títol. La Secretaria et donarà el resguard del títol (document que hauràs de portar al centre en el moment de recollir el títol) amb el segell de l’Institut MOLT IMPORTANT!!!, ja que sense aquest segell no té cap validesa. Aquest resguard té la mateixa validesa que el mateix títol mentre aquest no sigui expedit.

Termini d’entrega dels títols originals?
El termini de lliurament del títol original és d’aproximadament de dos anys des del moment de la seva sol·licitud.
El centre es comunicarà amb les famílies en el moment que el tingui disponible per a la seva recollida.

On es recull?
A la Secretaria del Centre amb el resguard de títol (que es va lliurar el dia que es va demanar) i el DNI.
En el cas de no poder-lo recollir la persona titular, la persona que vingui a recollir-lo ha de portar una autorització. Pots descarregar-la aquí

DUPLICAT DE TÍTOLS
Si has perdut o has malmès un títol oficial pots demanar l’expedició d’un duplicat adreçant aquesta sol·licitud a la Direcció del centre i sol·licitar el títol corresponent i fer el pagament de la taxa corresponent: Posa’t en contacte amb nosaltres a: secretaria@iesmaremar.net

• Corresponents a la Llei General d’Educació de 1970 i a sistemes educatius anteriors (estudis FP extingits)
    1. Efectuar el pagament de la taxa 059 per Internet al Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.
    2. Fotocòpia del DNI
    3. Adreçar-se a la Secretaria per lliurar limprès de sol·licitud
    4. , correctament omplert i signat juntament amb el resguard del pagament fet, la fotocòpia del DNI i la declaració jurada.7
  • Corresponents a ensenyaments postobligatoris (LOGSE-LOE-LOEM)
    1. Adreçar-se a la Secretaria per lliurar limprès de sol·licitud i demanar el resguard del títol per fer el pagament de la taxa.
    2. En cas de família nombrosa o monoparental, enviar l’original del títol (carnet) i una fotocòpia, a la secretaria del centre on els lliurarà l’imprès per fer el pagament al banc (resguard del títol)
    3. Fotocòpia del DNI
    4. Declaració jurada complimentada i signada