CAD

COMISSIÓ D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT de FP (CAD)

La CAD és un recurs habitual als ensenyaments de primària i ESO, però poc freqüent als estudis postobligatoris. Amb la CAD, volem donar resposta a les necessitats educatives de tot el nostre alumnat, establint dos eixos d’acció: suport a l’equip docent i a l’alumnat.

Què fem?

– Realitzem la detecció inicial de tot l’alumnat de cicles formatius que presenta necessitats educatives.

– Planifiquem i organitzem les mesures flexibilitzadores per atendre la diversitat de l’alumnat.

– Organitzem l’orientació i fem un assessorament individualitzat a aquell alumnat, famílies o professorat que ho requereix.

– Realitzem el seguiment de les mesures establertes: es revisen i es promouen canvis per millorar els resultats, l’acollida i l’èxit de tot l’alumnat.