Visita al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú. Producció Nacional de Dansa

Aquest matí els alumnes d’Arts Escèniques de 1r i 2n de batxillerat i tots els alumnes de 4rt d’ESO que cursen la matèria de música, han anat al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú a gaudir d’uns fragments de l’espectacle L’ESTOL + MANY de la PRODUCCIÓ NACIONAL DE DANSA.

Els ballarins ens han mostrat parts del seu espectacle i també ens han ofert una xerrada pràctica sobre la métrica dels passos en relació amb la música, així com el significat de les coreografies proposades, la primera sobre les relacions interpersonals i la segona sobre les aus, les migracionsi el desig de volar.

Hem pogut fer moltes preguntes i hem après molt sobre la creativitat a la dansa contemporània.

Estem molt agraïts al @Teatre Principal de Vilanova per haver-nos convidati també als ballarins i coreògrafs: Iris Borras, Nora Baylach, Samuel Minguillón, Maria Hernando, Enrique López, Roberto Provenzano, Daniel Rosado i Andrea Vallescar.

Aqui teniu algunes imatges de la jornada.