Balenes i dofins a Vilanova

L’alumnat de l’optativa de Biologia de 4t d’ESO aquest curs està participant al Projecte d’Aprenentatge i Servei comunitari (APS) anomenat “Balenes i dofins a les costes del Garraf”. Aquest projecte es realitza gràcies a la Diputació de Barcelona, l’Agenda 21 escolar de Vilanova i la Geltrú i l’entitat Anèl·lides. El projecte ha constat de 10 sessions d’Aprenentatge i 10 sessions de Servei comunitari. En les sessions d’aprenentatge han participat les entitats Anèl·lidesAssociació Cetàcea i la Fundació CRAM. A les sessions de servei, els alumnes han treballat en grup per elaborar diferents treballs (articles, vídeos, entrevistes, revista) amb l’objectiu de poder comunicar tot el que han après en aquest projecte a la ciutadania, a través de diversos mitjans de comunicació.

En aquesta pàgina s’aniran publicant els materials que han creat els alumnes amb la finalitat de divulgar i sensibilitzar a la ciutadania sobre les diferents espècies de cetacis presents a l’espai marí protegit de les Costes del Garraf així com el seu grau de conservació.

Volem agrair tot el suport i seguiment al projecte que han fet des d’Anèl·lides i l’Agenda 21 de Vilanova i la Geltrú.