Portes Obertes d’ESO

El dissabte 2 de març vam realitzar la jornada de portes de l’ESO.

En aquesta jornada es va explicar el projecte educatiu, el funcionament general del centre i altres temes que del vostre interès. Els assistents van poder fer una visita a les instal·lacions del centre.

Document de presentació del centre que vam passar a les portes obertes.

Més informació sobre el procés de preinscripció AQUÍ

VIU EL MALLAFRÈ!

FEU UN PASSEJADA PER L’INSTITUT

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de la matèria d’arts escèniques us guiaran.

Mostra de projectes:

TEATRE EN ANGLÈS I VIATGE A IRLANDA

MAPADEBALL

Aquí teniu una mostra del projecte de Dansa que fem a 1r de batxillerat Escènic: es diu Mapadeball. Ens convida a expressar-nos corporalment i d’una forma grupal que fa que ens ho passem molt bé!

MENJALLIBRES

PROJECTE REACCIONA

L’alumnat de quart d’ESO porta a terme el  projecte Reacciona, en aquest vídeo ens l’expliquen:

CLASSE DE MÚSICA

GEOMETRIA QUOTIDIANA

Durant el 2n trimestre, els alumnes de 1r d’ESO hem treballat la geometria plana. Com a projecte d’aquest trimestre, hem hagut de treballar per grups i realitzar un vídeo amb imatges de la geometria quotidiana que ens envolta, buscant els conceptes matemàtics que hem anat treballant. Aquí una mostra  dels 18 vídeos que hem creat entre les 3 classes de primer.