Agenda 21

L’Agenda 21 Escolar és un programa pensat per facilitar la implicació dels centres educatius en l’ambiciós projecte planetari d’imaginar i construir un món millor i més sostenible, començant per la intervenció en l’entorn més immediat.

Vol:

• Promoure les bones pràctiques ambientals als centres, així com d’activitats i iniciatives relacionades amb el tema.
  • Proporcionar la informació adequada sobre els diferents conceptes relacionats amb el medi ambient (aigua, residus, energia … etc.) mitjançant de tallers didàctics amb continguts clars i senzills.
  • Conscienciar petits i joves dels efectes de l’activitat humana sobre el medi i de la importància d’establir pràctiques sostenibles amb l’entorn.
  • Fomentar la participació d’ infants i joves en la preservació del medi ambient, no només a l’escola, sinó a casa, servint com a vector transmissor del missatge a la resta de la famílies