Buchenwald

El projecte Buchenwald recull aquestes premisses: MEMÒRIA, DEPORTACIÓ I PREVENCIÓ DEL FEIXISME, sota el lema d’un dels camps més emblemàtics, el camp de Buchenwald i els seus subcamps que donen nom al projecte al nostre territori el PROJECTE BUCHENWALD

Objectius:

a.-Conservar la memòria històrica de la deportació republicana
b.- Prevenir i sensibilitzar contra el feixisme, impulsant projectes des del món local, els projectes amb rostre, a partir de les vides de les persones concretes de cada vila o ciutat i de les seves experiències en el relat històric de l’exili i la deportació.
El projecte s’estructura amb la implicació dels centres i instituts, del seu professorat i del seu alumnat, a partir del treball curricular especialment a 4t d’ESO i 1r de batxillerat. El centre amb els i les alumnes, desenvolupa les propostes pedagògiques i s’implica i coordina amb les activitat ciutadanes.