Visita del grup alemany del projecte d’intercanvi de 3r d’ESO

Un any més, hem rebut la visita del grup d’alumnes alemanys d’intercanvi. Durant una setmana, els nostres alumnes els han acollit a casa seva. Tanmateix, des de l’institut hem organitzat un programa de sortides i activitats, entre les quals podem destacar, una visita guiada al Teatre Museu Dalí de Figueres i a l’Aquarium de Barcelona. També hem fet dues rutes culturals per la ciutat de Barcelona i hem visitat el castell de la nostra població.

El proper mes d’abril, els nostres alumnes viatjaran a Alemanya i viuran amb les famílies dels seus companys i companyes. Durant la seva estada, participaran en les activitats organitzades per l’escola Bustker Tal.

Aquí podreu veure un vídeo fet per la Laura Bayascas de 3r A amb un recull de les experiències que hem viscut durant la setmana d’intercanvi.