Presentació del Projecte Eslora

El passat 15 de gener es va presentar a l’espai Margarido Xirgu de la Biblioteca de Castelldefels la novena edició del Projecte l’Eslora, un programa de diversificació curricular que ofereix a estudiants d’ESO estades formatives en empreses i serveis municipals amb l’objectiu de millorar la seva socialització i estimular-los les ganes d’aprendre i d’anar-se incorporant al món dels adults.

Enguany hi participen a Castelldefels 39 joves de 3er i 4rt d’ESO, seleccionats pels quatre instituts de la ciutat: Les Marines, Josep Lluís Sert, Mediterrània i Valeria Haliné.

Les estades a empreses i serveis municipals són personalitzades per a cada estudiant i el que es busca és que visquin una experiència i rebin unes possibilitats d’aprenentatge complementàries a les activitats que ofereix el centre escolar, sense substituir-ne la responsabilitat educadora, ja que l’institut continua assumint la planificació, el seguiment, l’orientació i l’avaluació de l’alumnat. Estem convençuts que aquesta sera una experiència enriquidora i profitosa pels nostres alumnes participants.