Mar i Cel

El passat 25 de novembre a les 17.00 hores l’alumnat de les optatives de 2n d’ESO de Teatre Musical i plàstica vam anar al teatre Victòria de Barcelona per veure la representació de l’obra Mar i Cel​.
Va ser una activitat voluntària i agraïm al professorat implicat i a les famílies que van valorar la sortida com a positiva, l’esforç que van fer. Evidentment, va pagar la pena. Aquí podeu veure les fotos. Com es pot veure a les nostres cares, ens ho vam passar genial!!
Al gener, aquest alumnat farà la representació teatral de Mar i cel al teatre de l’escola Els Pins, obra que estem preparant des del setembre i que esperem que vingueu a veure’ns. ​