Matesdefels 2018

El passat divendres 18 de maig es va portar a terme el Matesdefels 2018 en el Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels. Aquest projecte s’organitza des de l’Ajuntament, la UPC i el Centre de recursos pedagògics de Castelldefels. La jornada té com a objecte el treball de les matemàtiques des del joc. Hi participen alumnes de primària i secundària.

Des de l’Institut Les Marines han participat quatre alumnes: Alina Ciloci, Omar Budesca, Raquel Martínez i Ferran Suánez. La seva participació ha estat voluntària i des del centre aprofitem aquesta nota per fer-los l’agraïment i el reconeixement que es mereixen.

Enhorabona nois i noies!.