Ja n’hi ha prou

El passat 21 de Novembre els alumnes de 2n d’ESO van acudir a la Sala d’Actes de la Biblioteca Fernández Jurado a la representació teatral de Ja n’hi ha prou..!, obra que tracta el tema de la violència en l’àmbit de la joventut i l’adolescència. Un cop acabada la funció, els tres actors protagonistes encentaren un debat amb el públic per tal d’identificar els conflictes que es mostraven en totes les situacions representades, fonamentalment en l’ambit familiar i escolar, amb l’objectiu d’aconseguir conductes, actituds i compromisos de rebuig entre els adolescents. Aquí us deixem un petit àlbum fotogràfic d’aquesta activitat.