El projecte digital a Marinada Ràdio

En aquest curs l’Institut Les Marines ha implantat, a 1r i 3r d’ESO, el projecte digital, una iniciativa que pretén adaptar l’ensenyament als nous temps. Això vol dir utilitzar els ordinadors a l’aula com a eina de treball. A Marinada Ràdio hem volgut parlar amb algunes de les persones que l’han fet possible, així com amb alguns dels protagonistes principals, és a dir els alumnes, perquè ens la valorin. Aquest projecte no és del tot nou. Com ens explica Maria del Mar Mayoral, la nostra cap d’estudis, ja es aplicar fa un temps, concretament al curs 2009-2010.

La professora Alícia Fuentes es va encarregar de coordinar les tasques per establir les bases d’aquest projecte. Joan Colom s’ha encarregat del correcte funcionament de la xarxa i de resoldre els problemes relacionats amb ella. Alumnes de 1r i de 3r d’ESO ens comenten com han trobat aquesta nova proposta pedagògica.

Fes clic en aquests enllaços per sentir l’àudio del programa i veure una selecció de fotografies.