Ciutats defensores de drets humans

El passat dia 3 d’octubre, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Les Marines va assistir a una xerrada a la sala Margarida Xirgu, on van tenir oportunitat d’escoltar el testimoni de l’Aisha Dabo i la Valdênia Paulino, dues dones que treballen per promoure i protegir els drets humans. L’Aixa Dabo és una periodisa, comunicadora i ciberactivista establerta a Dakar, des d’on coordina la xarxa Africtivistas amb l’objectiu de promoure el progrés econòmic i democràtic del continent africà. Per la seva banda, l’activista i advocada Valdènia Paulino lluita contra les  injustícies que pateix la població més pobra del seu Brasil natal. Aquí trobareu les fotos de la xerrada.