Visita al MNAC

El passat divendres 1 de febrer, l’alumnat de l’assignatura “Història de l’Art” de 2n de batxillerat va visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya per tal de veure, comentar i analitzar in situ les obres del temari de selectivitat que s’exhibeixen en aquest museu de Montjuïch. Guiats per la seva professora Vicky Vega, els nostres alumnes de batxillerat van poder conèixer, gaudir i aprofundir en obres com les pintures de l’absis de Sant Climent de Taüll, “La mare de Déu dels consellers” de Lluís Dalmau, “La vicaria” de Marià Fortuny, “Els primers freds” de Miquel Blay o “La gran ballarina” de Pablo Gargallo, entre d’altres.