Una rosa de Sant Jordi dissenyada per la Uxue Galilea

La nostra alumna Uxue Galilea de 2n E d’ESO ens explica en català i en anglès com ha dissenyat aquesta preciosa rosa de Sant Jordi (cliqueu a aquest enllaç per veure-la en 3D)

Per Sant Jordi havíem de fer una rosa, un llibre, un drac… Jo vaig escollir fer una rosa. Primer vaig agafar el cilindre aplanat, vaig convertir-lo en un cilindre i vaig fer més petita la part d’abaix. Després vaig duplicar-lo i el vaig fer transparent per a que només quedava una part del cilindre. Vaig duplicar-lo quatre vegades, el vaig ajuntar de manera que sembles una rosa. Per últim vaig fer el tall i el vaig ajuntar.

For “Sant Jordi”, we had to make a rose, a book, a dragon … I chose to make a rose. First I took the flattened cylinder, turned it into a cylinder and made the lower part smaller. Then I doubled it and made it transparent so that only one part of the cylinder remained. I doubled it four times, put it together so that it looked like a rose. Finally I made the cut and put it together.