Taller de formació d’alumnes conciliadors

Enguany des d’octubre a novembre es va impartir a l’assignatura de CVE de 1r d’ESO i a tutoria de 2n d’ESO sessions d’educació emocional: consciència, regulació i autonomia de les emocions.
Posteriorment es va explicar que a partir de gener s’iniciaria la formació d’ alumnes conciliadors, la classe va seleccionar 2 alumnes, en total 11 alumnes de 1r d’ESO i 10 alumnes de 2n d’ESO per iniciar la formació.
L’objectiu és formar a alumnes conciliadors per millorar la convivència al centre a través de la mediació entre iguals. A aquest enllaç trobareu una presentació amb informació sobre el que implica el nostre projecte d’alumnes conciliadors.