Projectes de col·laboració entre 2n i 4t d’ESO

Els grups de segon de l’ESO del nostre institut han realitzat un treball interdepartamental amb les assigtures de castellà, català i anglès. El treball consistia en la realització d’un vídeo publicitari per donar a conèixer la feina que els alumnes de 4t d’ESO han realitzat en el Servei Comunitari del centre.

Recol·lecta d’aliments i roba (fes click aquí per veure el vídeo)

Durant aquest any, a l’Institut Les Marines, els alumnes de 2n d’ESO han col·laborat amb els de 4t amb una finalitat benèfica i solidària. Aquests últims fan l’optativa de serveis comunitaris i col·laboren amb Càritas.

Enguany el projecte de segon consistia a realitzar uns vídeos per publicitar la recol·lecta de roba i aliments dels alumnes de 4t.

Us animem a col·laborar per aconseguir un món millor per a tots i totes!

El CRAM (fes click aquí per veure el vídeo)

Aquest vídeo és el resultat d’un projecte conjunt entre català, castellà i anglès que s’ha fet a 2n amb l’objectiu de promocionar la venta de pastilles de sabó per recollir diners per la fundació CRAM que organitzen els alumnes de 4t d’ESO.

La fundació CRAM és una organització que té com a objectiu ajudar als animals marins i alguns ocells que estan ferits, normalment per culpa de les deixalles que acaben al mar, i una vegada es recuperen és tornar-los al seu hàbitat.