Lliurament de Premis Les Marines 2018

El passat dilluns 25 de juny va tenir lloc el lliurament de la primera edició dels Premis Les Marines a l’èxit educatiu i a l’esforç. Celebrem per primer any aquests premis perquè creiem que cal un reconeixement a les persones que, a més de tenir les capacitats que requereix aquest sistema educatiu, s’han esforçat per comprendre i aprendre. Per nosaltres formar els i les adolescents significa dotar-les d’una sèrie d’habilitats i eines que els hi puguin servir per anar pel món i sobretot per ser millors persones. Que estimin conèixer i aprendre com a valor per enriquir aquest món que a vegades sembla tan buit. Creatives per poder solucionar els problemes que puguin aparèixer en el dia a dia en la relació amb els altres. I crítiques per poder millorar i transformar la quotidianitat més propera amb les seves aportacions. Volem potenciar les ganes d’aprendre, l’entusiasme, la motivació i volem recuperar valors com la voluntat, la paciència, l’espera  i l’esforç que són tan difícils de trobar en una societat on tot s’ha tornat ràpid i immediat. El nostre èxit educatiu com a centre serà el creixement íntegre de tots els que en formen part, la formació de cadascuna de les persones que el conformen i el potenciar els valors que necessàriament s’han de recuperar per poder tenir una societat millor.

Enhorabona a tot l’alumnat premiat!

Premis esforç Premis expedient
1r ESO A Victoria Peñaherrera Mendoza Paula Navarro Montalvo
1r ESO B Iria Tremosa Castro
1r ESO C Uma Majorel Isabel Desireé Eriksson + Mar Toledo Carreras
1r ESO D Ivan Luque Garcia + Janira Rivera Rodero Mireia Camacho Ramirez
1r ESO E Irene Ibañez Ferrer Adrià Francés Paz + Avril Torné de Leon + Pau Pedrejón Sobrino
2n ESO A Cintia Supe Sara Arcusa + Valeria Conte Martín + Inés Aguilera Lara
2n ESO B – – – – Angel Gallardo López
2n ESO C Alba Martin-Mora Sans
2n ESO D Andrea Maqueda Yedra + Adriana Salido Arellano Mariné Kasparian Abraijan
2n ESO E Kevin Villaécija de Ana
3r ESO A Víctor Martínez Alonso Laura Fernández Riudebas + Manel Montanyà Robles
3r ESO B Berta Shun Ferrero Jara Alexia Cortés Hinojosa + Ares Luengo Samà
3r ESO C Gijs Hooijkaas Emma Barragán Cabello + Erin Gribben Hankey

L’acte va contar amb la participació de la Dana Fuster, la Maria Serrate, l’Emma Guerra, l’Anna Maxencs, l’Ana García, l’Andrea González i la Gabriela Stefanova i la Lucia Parera, totes elles alumnes de l’optativa d’expressió artística de segon d’ESO, que van fer un muntatge escènic sobre els valors de l’esforç i l’excel·lència. A aquest enllaç trobareu una selecció de fotografies d’aquesta primera edició dels Premis Les Marines.