Les Marines a les 10es Olimpíades de Geologia de Catalunya

El passat divendres 8 de març, un grup d’alumnes del 1r i 2n del batxillerat científic de Les Marines es van desplaçar fins a la Facultat de Ciències de la Terra de la UB per participar en les 10es Olimpíades de Geologia,  La competició es va dividir en dues parts, una individual i una de grup: En la part individual els alumnes van realitzar una prova tipus test per resoldre problemes teòrics i pràctics de resposta única sobre qüestions relacionades amb la geodinàmica interna, la mineralogia, la petrologia, l’estratigrafia, la paleontologia, els riscos geològics i els mapes i talls geològics. A la segona part, els alumnes es van dividir en grups de quatre per tractar de resoldre una sèrie d’exercicis de resposta oberta i van haver de fer una prova de reconeixement de minerals, roques i fòssils. Tot i que no van guanyar, els nostres alumnes van gaudir d’una jornada lúdica on van poder posar a prova els seus coneixements geològics. Veure fotogaleria.