La platja, un medi fràgil

El passat 11 de març els alumnes de CTMA (Ciències de la Terra i Mediambient) de 1r i 2n de Batxillerat van realitzar una sortida a Sitges sota el nom de “La platja, un medi fràgil”.

Durant el matí, monitors del CEM (Escola del Mar de Sitges) els van portar a diferents indrets de Sitges. Al llarg de tota la ruta els van parlar de temes molt diversos relacionats tots ells amb els impactes que l’ésser humà està causant als litorals.

Els alumnes van poder observar aus marines, plantes litorals més típiques així com diferents estructures geològiques.

A aquest enllaç trobareu algunes fotos de la sortida de la que vam gaudir molt.