Commemoració del Dia Internacional en memòria de les víctimes de l’Holocaust

El passat 27 de gener amb motiu de la Commemoració del Dia Internacional en memòria de les víctimes de l’Holocaust, l’Ajuntament de Castelldefels va presentar a la nova plaça dedicada a Neus Català (activista, recentment morta, que va sobreviure al Camp d’Extermini de Ravensbrücknovena) un acte d’homenatge a totes les víctimes.
En aquest sentit, el nostre centre participa des del curs passat en el projecte “Xarxa de Memòria i prevenció del feixisme Mai Més”. Dins d’aquest projecte organitzat pel departament de Ciències Socials, els nostres alumnes de 1r Batxillerat i 4t d’ESO (que fan la matèria de Filosofia) van participar activament a l’acte.
Cal ressaltar que la finalitat d’aquest homenatge de sensibilització de la memòria de les víctimes de l’Holocaust (també d’altres genocidis i crims contra la humanitat) s’emmarca amb els nostres estudiants fent èmfasis en la nostra realitat i la pròpia història. Aquí trobareu una selecció de fotos de la participació del nostre alumnat.
Moltes gràcies a tots i totes per fer possible aquest homenatge!