Viatge a Carcassonne

Els passats dies 4 i 5 d’Abril els alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’optativa de francès vam visitar Collioure i Carcassonne, acompanyats de tres professors. A Collioure vam visitar la tomba d’Antonio Machado i vam fer un recorregut en un “petit train” que anava des de Colliure a Port-Vendres, on es podia apreciar tota la costa. Els alumnes van fer una gimcana per practicar l’idioma, (amb regal sorpresa!). A Carcassonne: visita del castell, la ciutadel·la i un passeig en vaixell pel Canal du Midi. Podeu veure unes fotos si cliqueu aquí.