40 anys de La Llauna. Un referent educatiu a la ciutat

Sense gairebé adonar-nos-en, la Llauna celebra aquest curs el seu 40è aniversari. Aquestes noces de robí representen un ferm compromís amb l’alumnat i la ciutat de Badalona.

Hi ha persones que, en fer quaranta anys, entren en crisi. Però n’hi ha d’altres que, com la Llauna, aprofiten per fer balanç. Es troben en plena maduresa, s’estimen tal com són, saben quins són els seus defectes i les seves virtuts, s’allunyen d’allò que no els ha fet felices, es plantegen allò que volen ser en un futur i busquen les eines per poder realitzar els seus somnis.  Això és el que li passa a la Llauna, que ha madurat, que sap el que vol i que va trobant com aconseguir-ho.

L’edifici s’està fent vellet però el cor de la Llauna batega amb totes les forces.  Aquest cor l’heu anat bastint totes les persones que hi heu deixat la vostra petjada: l’alumnat que des de 1983 heu fet vostre aquest centre  i que, quan heu marxat,  heu tingut les eines per enfrontar-vos al món; el professorat i PAS que heu arribat a la Llauna amb la il·lusió per fer la feina ben feta i que, malgrat algunes circumstàncies, l’heu fet un referent de l’ensenyament a Badalona.

Entrant a la maduresa, volem fer un retrobament. Volem que ens expliqueu com us ha anat el vostre pas pel nostre centre, què  esteu fent actualment, quins records teniu de l’edifici, dels companys i del professorat. Hem preparat un seguit d’activitats per anar-nos retrobant. Us hi esperem amb moltes ganes i il·lusió.

Recordeu: cada vegada que entra un ex-alumne o ex-treballador per la nostra porta, la Llauna somriu.