Tecnologia

Treballem per formar un alumnat crític amb l’ús d’objectes i processos tecnològics. És per això que guiem l’aprenentatge perquè puguin assolir els coneixements i habilitats necessaris per augmentar la capacitat d’actuar sobre l’entorn, per millorar la qualitat de vida i per comunicar-se de manera eficaç en la societat del coneixement actual. La matèria de Tecnologia i les matèries de quart curs Tecnologia i Informàtica ofereixen un ampli ventall de metodologies i estratègies que, dins del marc del procés tecnològic, permeten arribar a la diversitat de capacitats i d’interessos l’alumnat. Les distintes vessants de la matèria també permeten desenvolupar en l’alumnat hàbits i capacitats que els seran imprescindibles en el futur, com ara actuar amb correcció i seguretat i conèixer i valorar les diferents formes d’incorporació al món productiu. Teniu informació més detallada al document que ha preparat el nostre professorat de Tecnologia.