Física i Química

Treballem per facilitar l’adquisició de les competències científiques de manera experimental i promoure l’interès de l’alumnat cap a les disciplines científiques. Combinem la classe teoricoconceptual amb les pràctiques al laboratori. Plantegem un aprenentatge basat en problemes propers a l’alumnat i de la vida quotidiana que ells mateixos han de resoldre mitjançant la recerca, l’anàlisi i l’explicació posterior del raonament del mètode aplicat. Aquesta perspectiva constructivista de l’aprenentatge promou la progressiva autonomia de l’alumnat. Quan millora l’aprenentatge, integrem la tecnologia mitjançant simulacions amb eines tecnològiques específiques. Teniu més informació sobre les competències que s’adquireixen en aquesta presentació del Departament de Física i Química.

La Física i la Química són obligatòries a 2n i 3r d’ESO. A 4t d’ESO l’assignatura és optativa però molt recomanable per a l’alumnat que vol cursar estudis posteriors relacionats amb les ciències o la tecnologia.