Els AllBlacks campions de la Copa Colegial Barcelona per segon any consecutiu. Enhorabona, nois!

Divendres dia 10, a l’Olímpic de la nostra ciutat, l’equip masculí dels AllBlacks es va proclamar guanyador de la Copa Colegial Barcelona per segon any consecutiu. Va ser un partit molt igualat, amb un rival molt encertat, i que ens va fer patir… Llegeix més»

Els All Blacks a la final de la Copa Colegial. Enhorabona, nois!

Els AllBlacks s’han tornat a classificar per a la final de la Copa Colegial. Victòria còmode a les semifinals. Estem orgullosos dels nostres nois, de la seva actitud lluitadora i les ganes. Ara toca gaudir de la final. Som-hi, nois! Crònica del partit, estadístiques i… Llegeix més»

Bàsquet solidari. Recollim aliments. Hi voleu col·laborar? Abans del 9 de maig

El proper 9 de maig s’organitza un partit de bàsquet solidari entre diferents centres de Badalona. La comunitat educativa també té un paper important en aquest esdeveniment i és que podem col·laborar portant-hi aliments (que no necessitin estar a la nevera, com arròs, llet, llegums,… Llegeix més»