Setè Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà
19/03/23El passat dissabte 18 de març es va celebrar a l’Auditori dels Caputxins de Figueres el VII Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà. L’acte va comptar amb la conferència “Adreçar-se a una audiència” a càrrec d’Àngels Bassas, actriu, escriptora i docent d’Arts Escèniques.
En Tomeu… Llegeix més»
En Roc Casagran parla sobre el seu llibre “Ara que estem junts”
19/03/23L’escriptor Roc Casagran va venir a l’institut, divendres passat, a parlar del seu llibre Ara que estem junts als alumnes de 4t d’ESO, que l’han estat llegint a la matèria de Català. L’autor va parlar, a més a més, sobre la importància de la… Llegeix més»
Visita de l’alumnat de 1r d’ESO al CTR
19/03/23L’alumnat de 1r d’ESO visita el Centre de Tractament de Residus (CTR), a Pedret i Marzà.
Podeu veure més fotografies de la sortida en aquest enllaç.
Participació en el “Concurso de Jóvenes Talentos de Relato Corto” de Coca-Cola
15/03/23Divendres passat, alguns alumnes de 2n d’ESO van participar en la 62a edició del “Concurso de Jóvenes Talentos de Relato Corto“, organitzat per la Fundació Coca-Cola i que, un cop més, es va celebrar de manera telemàtica.
Els desitgem molta sort!
Avenços en el Projecte Sonda, del grup Reptes
12/03/23El passat 9 de març, el grup Reptes vam tenir l’oportunitat de reunir-nos amb el vicepresident segon i diputat de Cultura de la Diputació de Girona, el senyor Albert Piñeira, per explicar-li el nostre Projecte Sonda. L’experiència ha estat molt positiva, ja que ens… Llegeix més»
Un alumne del centre, premiat al XVII Premi 8 de Març M. Rosa Ymbert, de l’Ajuntament de Figueres
12/03/23En Tomeu Beltran, de 4t A, ha guanyat el segon premi del XVII Premi 8 de Març M. Rosa Ymbert, de l’Ajuntament de Figueres, en la categoria plàstica per Land. El jurat en destaca “una bona utilització dels recursos digitals i per com,… Llegeix més»
Xerrada “Internet segura” a 1r d’ESO
05/03/23Visita al Museu-Teatre Dalí
01/03/23L’alumnat de 3r d’ESO ha visitat el Museu-Teatre Dalí, a Figueres, en el marc del Treball de Síntesi “La creativitat”.
Podeu veure més fotos de la sortida en aquest enllaç.


